Om te boeken kunt u ons mailen op info@hoogeheide.nl of contact opnemen via het reserveringsformulier bij het huis van uw keuze. Bij het checken van de boekingskalender is goed om te bedenken dat er overlap mogelijk is van het vertrek van de oude gasten (uiterlijk om 9:30 uur) en aankomst van nieuwe gasten (vanaf 15 uur). Uw aankomst- of vertrekdag kan er dus 'geboekt' uit zien, terwijl uw gewenste periode wel beschikbaar is. Bij twijfel over de beschikbaarheid, aarzel niet om ons te mailen op info@hoogeheide.nl. Wij helpen u graag!
Indien u bij ons boekt, dan sturen wij u naar aanleiding van uw boekingsverzoek eerst een opgave van de huur en andere kosten voor de betreffende periode. Eventueel vragen we u nog aanvullende informatie over uw verblijf of gezelschap. Na uw akkoord op de huuropgave, zenden wij u de huurbevestiging die tevens de factuur is. Na ontvangst van het bedrag dat als 'aanbetaling' op de factuur is vermeld, is uw boeking definitief. Het restantbedrag en de borg ontvangen wij graag uiterlijk twee weken voor uw aankomst. Na ontvangst van uw restantbetaling en het bedrag van de borg, ontvangt u van ons per email de informatie over de toegang tot het huis.
Op de verhuur van het Tuinhuis en het Bovenhuis zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Deze vindt u hier:
Ook heeft ieder huis een eigen handleiding, waarin naast de uitleg over het gebruik van het huis de huisregels zijn vermeld en de afspraken over de borg. In de handleiding vindt u ook tips voor de eerste boodschappen.
Voor vragen of informatie zijn wij uiteraard graag beschikbaar! U kunt ons het beste per email bereiken via info@hoogeheide.nl.
Wij zien graag uit naar uw reservering.
Namens de Ritsema van Eck - Jongkindt Coninck Stichting,
Willemijn Ritsema van Eck